Lista Zgłoszeń przed Rajdowym Samochodowym Pucharem Śląska – SKJS

Znamy już zawodników zgłoszonych do niedzielnej imprezy Rajdowego Samochodowego Pucharu Śląska SKJS .

 

Do rundy RSPŚ zgłosiło się 48 załóg w tym aż siedem załóg w klasie Gość gdzie wystartują takie znane złogi jak np Jacek Polok w Fordzie Fiesta w którym na prawy fotel wraca Katarzyna Pytel-Majkowska, co pewnie tak jak nas ucieszy też wielu kibiców tej załogi. Mamy nadzieję że pogoda dopisze i będzie to kolejne rajdowe święto na Śląsku, czego życzymy organizatorom i wszystkim kibicom oraz oczywiście samym zawodnikom.  

 

 

Przypomnijmy przy okazji jakie warunki musi spełniać załoga zgłaszająca się do tej rundy :

 

 

 

Wymagania dotyczące startu w Super KJS:
1. Klatka bezpieczeństwa – zgodna z art. 253-8 Zał. J.
2. Pasy bezpieczeństwa – minimum 4-punktowe, posiadające homologację FIA (aktualną lub utraconą) lub E, o szerokości pasa ramieniowego min 3 cale (stanowczo zalecane z listy technicznej FIA nr 24). Montaż pasów zgodny z art. 253-6.2 Zał. J.
3. Fotele typu kubełkowego (zalecane z listy technicznej FIA nr 12) – zalecany montaż foteli zgodny z art. 253-16 Zał. J.
4. Gaśnice i systemy gaśnicze – zgodne z art. 253.7 Zał. J. Dopuszcza się, jako minimum, wyposażenie samochodu tylko w dwie gaśnice ręczne o masie środka gaśniczego min. 2 kg każda.
5. Wyposażenie bezpieczeństwa osobistego:
− system FHR jest stanowczo zalecany,
− kombinezon – zgodny z listą techniczną FIA nr 27. Dopuszczone jest używanie kombinezonów z utraconą homologacja FIA Standard 1986 oraz innych trudnopalnych jednoczęściowych kombinezonów (np. kombinezon mechanika),
− bielizna (długa), balaklawa, skarpety – są stanowczo zalecane. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego, wykonanego z włókien naturalnych, z utraconą normą ISO 6940 oraz nieposiadających homologacji,
− buty i rękawice – są stanowczo zalecane (norma 8856-2000). Stosowanie rękawic nie dotyczy pilotów. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego z utraconą normą ISO 6940. Dopuszcza się używanie nieposiadających homologacji butów skórzanych.
− kaski ochronne dla załogi muszą być typu stosowanego w sporcie motorowym. Stanowczo zalecane są kaski ochronne zgodne ze standardem z listy technicznej FIA nr 25.
6. Pilot musi mieć skończone 18 lat

 

Lista zgłoszeń:

 

 

Regulamin :

 

 

 

 

 

RD